sobota 2. mája 2015

Živé kreslenie I.


Pár slov k obrázkom nájdete tu.

Postavy ma bavia kresliť, hoci to nie je vôbec jednoduché. Chodím na živé kreslenie celkom pravidelne takmer každý týždeň. V jednom clube si zaplatíme vstup, môžeme si kúpiť a požičať príslušenstvo a v dvoch miestnostiach nás čakajú modely, ktorí nám po určitú dobu pózujú. Väčšinou ide o 15 - 20 min a potom jednu 40 min. pózu, takže pre mňa je to zatiaľ samozrejme nedostatok času :)

V pozadí nám hrá hudba a ja sa na dve hodiny stratím medzi papierom, uhlíkom a dotvárajúcimi tónmi :)

Nie každý deň je nedeľa a aj moje kresby sa postupne vyvíjajú. Nakoniec len sa učím, zúčastnila som sa len štyroch sešn zatiaľ a sú to moje úplne prvé modely vôbec, takže mám čo robiť na proporciách, časovom rozvrhu, tieňovaní a pod. Hodiny nie sú nikým vedené, takže sa učím skutočne krok za krokom sama od seba :)

I. sešn - žena 40min, muž 20min,


II. sečn - žena 40min, muž 20min


III. sešn - 40min (a občas spravím krok späť)


IV. sešn - žena 40min, muž 15min a 15min.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára