štvrtok 2. januára 2014

Decembrové radosti a starosti

    1.       ...
    2.       ...
    3.       ...
    4.       ...
    5.       ...
    6.       Po práci si vždy s kolegami sadneme na drink, na túto časť večera sa najviac teším
    7.       Nedostatok spánku začína doliehať
    8.       Samozrejme som chorá
    9.       Ležím, pijem čaje, nemôžem prehĺtať
    10.   Choď do riti choroba
    11.   Žeby sa to konečne zlepšovalo...ale aj tak na korčule do studeného vetra asi nepôjdem
    12.   ...
    13.   V práci choroba celkom odznela, zaujímavé
    14.   Občas je lepšie nechať si isté informácie pre seba
    15.   Musím to dospať
    16.   Dni sa točia okolo vianočných nákupov, hľadania práce, varenia a pozerania filmov





    17.   Hm 
    18.   Korčuľovanie na lade prekazilo počasie...my to asi do tých Vianoc nestihneme
    19.   Posledné vianočné darčeky, ešte pozdravy popísať a poslať
    20.   Dnes celkom quiet v práci, len do 5 ráno na nohách
    21.   Fu dlhá a čudná noc...ale na záver posedenie s kolegovcami stálo za to ;)
    22.   Moje prvé medovníčky dokončené o 3 ráno :D
    23.   Majonézový šalát sa podaril, ale je v ňom asi príliš veľa majonézy :P acookies sú pre zmenu akési      tvrdkavé



    24.   Štedrovečerná večera o polnoci, rozbalovanie darčekov, pekné Vianoce s Vyvoleným
    25.   Deň plný českých filmov a rozprávok
    26.   Pravé filmové bruslenie na ľade na vianočných trhoch
    27.   České klasiky, kedy je na ne lepší čas než počas Vianoc.
    28.   Opäť troška pracovného nasadenia
    29.   Ešte troška nič nerobenia...básnikov som pozrela takmer všetkých
    30.   Už sa mi úplne prevrátil režim ako chodím piatky a soboty v noci do práce...najlepšie, keď vám neskoré vstávanie, ale malé dospatie ešte aj niekto vyčíta
    31.   Najhorší Silvester aký som kedy mala, aspoň že mám v práci takých zlatých kolegov a kolegyne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára