pondelok 6. mája 2013

Aprílové radosti a starosti


1. Ešte že si to s tou vodou tento rok chalani rozmysleli, ale za to smradľavými voňavkami nešetrili :D

2. Hm s pomocou myšlienkových máp sa nie len učí oveľa rýchlejšie, ale sa aj rýchlejšie píšu články.

3. Vojnový kôň je krásny a s citom natočený film. Možno troška nadnesený, ale konečne bola ukázaná aj ľudskosť vo vojne a nie len jej krutosť. Myslím, že tá sa v nej objavila občas tiež, paradoxne možno viac ako v reálnom živote.

4. Tak knižnú výzvu som nevyhrala...už som si robila miesto v poličkách :)

5. Občas sú aj ťažké dni, kedy nič neurobíte a len celé hodiny rozmýšľate.. a nakoniec vlastne neprídete na nič, vyriešiť sa to musí samo

6. Prechádzka v prírode pri jazere, kde sme sa voľakedy vo veľkom kúpavali...dnes je to revír rybárov a keď mám pravdu povedať teraz to tam mám radšej. Nikde nikto, plno vtáctva, rýb a pekná príroda.. teraz by sa tam preháňalo na koňoch ešte krajšie.

7. Atlas mrakov po druhé...bože ten film je dokonalý, nadčasový a treba ho vidieť aspoň dvakrát, opäť mi dopli myšlienky a pocit ktorý som trocha mala po prvý krát, že film je pekný a hlboký, ale trocha nedotiahnutý, sa teraz úplne stratil. Každá jedna postava a každý jeden dialóg v ňom má svoje miesto.


8. Toto bude treba zvládnuť za 4 dni...nová challenge :)



9. Dnes som prišla na tento krásny svet a oslavujem štvrťstoročie...fujha som ja ale starena ale tak darčeky sa oplatili :D



10. Občas mi s učením prídu pomáhať rôzny pomocníci, dnes mi predčítaval môj Vyvolený.

11. Niekedy mi vadí, že to nehmotné nevidím, ale zase niekdy aj dobre, že je to tak.

12. Teším sa, že môžem naberať vedomosti a tak spoznávať ľudí a tento svet.

13. Po dlhotrvajúcej snehovej nádielke sa zákonite zdvíhajú vody riek a potokov.




14. Keď dáte malej žene veľkú motorku, hoci má cit a ide jej to a sedí na nej tretí krát v živote, na úzkej ceste sa môže stať, že pri otáčaní (pretože taká motorka není zase ľahká vec) stratí balans a spadne...ešteže sa vlastne nič nestalo..tej motorke..a malé žieňa na nej už radšej jazdiť nechce.

15. Dnes som mala pocit, že všetci ktorých som stretla, boli až priveľmi „múdri“ ohľadne všetkého a hlavne ohľadne mňa :D

16. Dve skúšky v jeden deň po prvý krát na tejto škole a hneď na druhý deň ďalšia...dve zo včera sú spravené...prosím, prosím aj tá dnešná, nech sa už môžem pripravovať „len“ na štátnice.

17. Absolútna zodpovednosť za všetko v mojom živote? Hm zaujímavá a oslobodzujúca myšlienka.

18. Opäť po dlhom čase posilovňa a večerný film Eštébák (odporúčam, ešteže žijem v dnešnej dobe).

19. Všetky skúšky tohto týždňa spravené..dnes sa ide partyovať vo veľkom na oldies party v KC Dunaj..a ešte som stretla veľa bocianov v okolí dediny, snáď žiadne znamenie.

20. Dnes som videla psa v mačacom tele...neuveriteľné.

21. Náročný víkend, spánku len minimum, ale slniečko volá na projížďku.

22. Vďaka tete zo študijného som ušetrila deň, keďže sa ponúkla, že mi známky do indexu zapíše ona. Keď niečo vyjde, iné sa pokazí a ja som sa vo vlaku tak začítala, že som zabudla vystúpiť.

23. Keď veci odovzdáme, všetko sa vyrieši, ako keby samo od seba a pri tom my sme vyriešenie iniciovali, hoci len v myšlienkach.

24. Zber púpav a tvorba sirupu.

25. Spln, ovocný deň a neskonalá únava...žeby sa troška toxíny začali uvoľňovať?

26. hmmm

27. Začítať sa do starých denníkov je zaujímavé, človek sa o sebe zase niečo dozvie

28. Svätý prameň z Marianky snáď pomôže pri obhajobe...to miesto má zvláštnu čarovnú atmosféru.

29. Obhajoba dopadla na výbornú, tak ma za stieračom čakal darček v podobe pokuty.

30. Energia nasleduje pozornosť...je dobré si to uvedomiť, čím viac sa sústredím na niečo, tým viac sa to v mojom živote umocňuje. 


Objavy mesiaca 


Pocketwww.getpocket.com

Občas sa vám stáva, že narazíte na zaujímavý článok na nejakom blogu, ale momentálne potrebujete pracovať, učiť sa, robiť niečo iné? Ja väčšinou na článok následne zabudnem alebo ho už potom neviem nájsť. Perfektnou pomôckou je aplikácia pocket, ktorú keď si nainštalujete, tak si budete na ňu vždy môcť články alebo stránky, ktoré vás zaujmú uložiť. Nainštaluje sa vám na lištu k prehliadaču a keď natrafíte na zaujímavú stránku dáte ju len uložiť. Večer alebo jednoducho keď bude čas sa k nim ľahko na stránke vrátite a v klude si ich prezriete.



2 komentáre:

  1. ano...VZDY ked som sa musela ucit, narazila som na kopec zaujimavych veci xDDDDD
    ach to jazero...skoda, ze aj my nemame niekde blizsie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D tak to je FAKT :) hoci teraz sa celkom držím a ani sem neprispievam, hoci som toho tóľko chcela a články na blogoch čítam len sem-tam :P všeličo možné by som teraz robila radšej :-/
      toto nie je jazero, ale rieka - konkrétne Morava...tuším fakt máme v okolí celkom veľa vodných plôch :D zdá sa ty budeš vodný živel ;)

      Odstrániť